marți, 8 ianuarie 2013

E din nou dimineata...acolo o zi si aici un an

Privesc pe fereastra cum soarele isi face loc pana in dreptul cestii mele de ceai. Cana e aburinda si lasa sa zburde libera aroma de ghimbir proaspat taiat si amestecat cu stropi fragezi de lamaie... pana imi cuprinde toate simturile. Da, acum e  dimineata si m-am trezit cu toata fiinta mea. Zambesc, privesc, pocnesc din degete si imi spun ca e timpul sa incepem o noua fila a povestilor din lumea mare. Povesti pe care noi le scriem in fiecare zi a fiintei noastre.

Fiecare inceput aduce cu sine un soi de efervescenta, entuziasm, ganduri sprintare, inspiratie, multa pofta de a calatori in inima, acolo, dupa cum spunea Maestrul Ora, "unde sta ascuns timpul cantator, care infloreste in zeci si mii de flori ale clipelor". Si cum frumusetea timpului interior nu se poate dezvalui atat de usor, este nevoie, dupa sfatul lui MOMO, de cel putin un an intreg pentru a-l deslusi. Azi acest an se numeste 2013.

In ultimile clipe ale anului 2012, pe cand zaboveam prin inima mea incercand sa gasesc urarile potrivite pentru anul ce batea la usa, ca intr-o revelatie m-am intors tot la MOMO, una dintre cartile mele de capatai si mi-am soptit in barba...dragilor sa nu lasam pe nimeni sa ne fure timpul..timp pentru a privi, a rascoli lumea cu privirea, timp pentru a iubi, a rade, a alerga cu picioarele desculte prin roua uda, timp pentru a asculta si pentru a crede, timp pentru joaca si nascocit povesti, timp pentru a numara norii de catifea sau fulgii de papadie ..timp pentru a nu uita de comoara care se ascunde in inima fiecaruia. Sa avem rabdare cu noi insine, si sa invatam sa asteptam de la viata ceea ce nu asteptam in viata. Uneori cel mai simplu este sa invatam de la copiii nostri, caci sunt cele mai pure suflete pe care ni le daruieste viata, ca o noua sansa la un AZI.

Foarte curand, Lumea lui MOMO va invita sa pasiti cu voi in lumea fara granite...din 19 ianuarie, va asteptam, precum Beppo, sa ne gandim impreuna numai la ceea ce urmeaza; si tocmai acest lucru sa ne aduca bucurie; aproape ca nici noi nu stim :-) ceea ce va urma, insa ne va placea teribil sa descoperim impreuna. Asadar va invitam sa descoperiti si voi pas cu pas...cititi-ne pe unde apucati site-uri, facebook, newsletter, blog, iar daca va place veniti si ne treceti pragul! Important e sa va placa. :-)

Mira cu toata inima


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu