marți, 10 mai 2016

Eu si mami sau cum invata bebelusii - pictam cu iaurt colorat

Atelier de joaca si explorare senzoriala pentru copii de 16 la 23 de luni si mamici
cu Adina Cosac, instructor educatie timpurie Lumea lui MOMO
Sambata 14 mai ora 10.00


Cum ar fi daca le-am darui copiilor nostri ceea ce au nevoie, la timpul potrivit? Cum ar creste daca le-am citi si canta din prima lor zi, daca i-am mangaia din crestet pana in varful degetelor, daca ne-am juca cu sunete si imagini, daca le-am oferi cel mai pretios lucru, timpul nostru?

Tema din aceasta sambata sunt pastelurile de albastru, rosu, galben si verde prezente in anotimpul nostru si pe care le vom explora in diferite moduri, inclusiv vom picta cu culori comestibile. Toate materialele pe care le folosim la acest atelier, sunt alese special pentru a satisface cele nevoile copiilor la această vîrstă



Ce fac copiii la intalnirile noastre? 
  • vor fi beneficiarii ideilor noastre creative in materie de stimulare senzoriala
  • vor explora activ spatiul pe care l-am pregatit pentru ei 
  • vor fi leganati pe muzica de bratele iubitoare ale parintilor
  • si cel mai important poate, se vor intalni unul cu celalalt 
Ce fac parintii la aceste intalniri? 
  • au acces la o comunitate de parinti cu aceleasi preocupari 
  • sunt inspirati de pofta noastra de joaca si pleaca acasa cu un bagaj de idei de pus in practica
  • se deconecteaza de orice altceva si se conecteaza la copilul lor 
Acasa la MOMO, intr-o atmosferă caldă si prietenoasă, vom interactiona alaturi de 7 mamici si copilașii lor, iar participarea se face doar pe baza de inscriere prealabilă.

Costul unei sedințe este 60 lei/mamică + copil.
Inscrierile sunt nominale si se fac doar la email lumealuimomo@gmail.com, precizănd vărsta copilului. Detalii la telefon 0723.565.113

Anularile se fac in scris sau telefonic cu minim 24 de ore inainte de atelier. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu