joi, 1 noiembrie 2012

Insira-te Margarite - insiram bucatele colorate de lana filtuita si ne facem coliere, bratarele si jucarele :-)

Sambata 3 noiembrie ora 11.30
Atelier de creativitate si joaca pentru voinici
Cu Vio (Viorica Pintilie) grupa 4-6 ani


Cu mare bucurie imi amintesc de ziua cand fiul meu mi-a daruit un colier facut de manuta lui. Era atat de vesel colorat, pufos, l-am pus degraba la gat spre admiratia prietenelor mele..iar pe o vreme ca aceasta tine bine de cald. :-) Asa ca va invitam sa ne jucam si sa insiram , bucatele colorate de lana sa le transformam in bratarele sau coliere si de ce nu jucarele, la capatul carora putem atarna nasturi mari colorati sau bile de lemn. Copiii mici vor adora aceasta noua indeletnicire si se vor bucura asa cum doar ei stiu de micile minuni iesite din manutele lor.

Participarea al acest atelier se face doar pe baza de rezervare prealabila la lumealuimomo@gmail.com, in saptamana premergatoare, in limita locurilor disponibile. Grupa minima 5 copii, maxim 8 copii. Recomandam tinuta lejera si incaltaminte de interior. Copiii vor primi sortulete pentru protejarea hainutelor. Ceai cald si mere din partea casei. Cost atelier: va propunem sa alegeti varianta cea mai potrivita:
45 lei participare la sedinta (cash)
40 lei/sedinta (Card MOMO 4 sedinte) - valabil 2 luni) - 160 lei (cash sau transfer bancar)
35 lei/sedinta (Card MOMO 8 sedinte - valabil 3 luni) - 280 lei (cash sau transfer bancar)
Plata se poate face cash la sediul nostru din Str. Grigore Cobalcescu nr 51

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu