duminică, 7 februarie 2016

Inimi pentru mami, inimi pentru tati, inimi pentru noi!


Atelier de conectare si creativitate pentru copii de 2-3 ani si parinti
Din creioane cerate facem inimi colorate
cu Adina Cosac, instructor in educatie timpurie
sambata 13 februarie de la ora 10.00 si 11.30


"mami, tu știi să desenezi o inimă? ma înveți și pe mine"..și i-am arătat cum știu eu să fac o inimă. A doua zi a venit acasă cu doua inimi de hărtie și mi-a spus.."am un dar pentru tine..dar și pentru tati" și mi-a intins o inima decupată din hărtie. M-am emotionat tare, erau cele mai frumoase inimi pe care le văzusem vreodată, caci erau facute de el. 

Iar cand am intrebat-o pe Adina, de-a ce să ne jucam sambata asta, ea mi-a zis sa facem hai să facem inimi, si  care sa coloreze cu ele alte inimi. Atunci asta să fie, mi-am zis! Hai să facem inimi pe care sa le dăruim celor pe care ii iubim..colorate, amestecate, in cuptor topite și pe hărtie lipite. Va fi un experiment inedit caci vom folosi creioanele colorate intr-un mod ingenios, ne vom face creioane cerate in forma de inima!

Hai sa vorbim despre iubire. Hai să ascultam cum ticaie iubirea in manutele ingerilor pe care ii iubim cel mai mult pe lumea asta.

Avem disponibile 2 grupe, de la 10.00 si 11.30. Doar 8 locuri disponibile la fiecare grupa, va rugam să rezervati si să confirmati din vreme participarea la acest atelier la lumealuimomo@gmail.com. Anularea inscrierii fără plata contravalorii atelierului se face doar pana vineri la ora 17.00. Recomandăm tinuta lejera si incaltăminte de interior. Copiii vor primi sortulete pentru protejarea hainutelor atunci cand lucreaza cu apa sau culori. Durata 60 minute.



Cost atelier: 50 lei/copil participare la sedinta (cash). Părinții nu plătesc. Plata se poate face cash la sediul nostru din Str. Grigore Cobalcescu nr 51, et 1, Sector 1, interfon 4321#. Contact, 0723.565.113



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu