marți, 3 martie 2015

Ziua in care a fugit Somnul - un spectacol interactiv, vesel si plin de umor pentru copiii care nu vor sa doarma

Clubul Taranului
Duminica 8 martie, ora 12.00
grupa de varsta 2-8 ani


"Ce-ar fi daca intr-o buna zi, Somnul ar pleca definitiv? Si cum ar fi daca ne-am putea juca la nesfarsit, zi si noapte? Ana, eroina povesti noastre si-a pus aceasta nastrusnica dorinta chiar de ziua ei, cand implinea 4 ani. Iar ceea ce a urmat a fost dincolo de asteptarile noastre." 

Cati parinti obositi si nemultumiti nu cunoastem, atunci cand copii lor nu vor sa doarma si pace? Si cate metode, staturi sau leacuri fanteziste n-a incercat fiecare? Exista insa o cheie, pe care o puteti afla chiar din povestea care ne-a inspirat, scrisa de Victoria Patrascu si regizata de Toni Zaharia.

Bine, bine dar cum arata Somnul? Are culoare si stare de om mare? Aaa ti se face Somn numai cand iti apare, cu pletele lui din flori de mac, tei si verbina si trupul bine captusit in haina lui de plapuma mirosind a dulap umbros. Important este sa apara..

autor Victoria Patrascu 
regia Antoaneta Zaharia, 
cu Toni Zaharia, Ioana Flora si Mihaela Velicu. 
Durata spectacol: 45 de minute. 

"Iar duminică am fost la teatru. Piesa a fost foarte frumoasă, educativă, copiii atenți, actorii improvizau și interacționau cu copiii. Stăteam în sală și mă bucuram efectiv uitându-mă la fețele lor, la bucuria pe care o aveau când răspundeau întrebărilor actorilor, la soluțiile ingenioase pe care le găseau etc. A fost cu adevărat o încântare să fiu acolo cu copiii, un timp special. Mi s-a părut foarte ingenioasă personificarea Somnului și a Doamnei Oboseală. Se pare că a avut mare impact asupra unei fetițe de 2 ani și 6 luni. Seara, am dat stingerea tot la 22. Deși se trezise abia de 2 ore, a adormit în 40 de minute, după ce am reanalizat povestea Anei, fetița de la teatru care nu mai voia decât să se joace. Exact ca ea. E adevărat că la început mi-a zis: -Eu vreau să mă jooooooc! Eu vreau să vină doamna Oboseală! Dar după ce am povestit din nou cum Ana avea ochii roșii, o durea capul de oboseală, avea mâinile și picioarele atât de grele încât nu se mai putea mișca, l-a acceptat pe Somnul cel Bun. Somn bun, Somn bun, te aștept și pe la mămici, nu doar pe la copii! Tânjesc după tine mai mult decât după un tort de ciocolată!"" http://crestemoameni.ro/vreau-dorm-vreau/

Si nu exageram cu nimic, cand spunem ca este una dintre cele mai inocente si educative povesti pentru copiii fara de varsta si deopotriva pentru parintii si bunicii lor, caci firul intamplarii e plin de imaginatie si surprize! 

Bilet intrare: 25 de lei de persoana. Copiii pana la varsta de 3 ani, tinuti in brate de parinti au gratuitate. Al doilea parinte are gratuitate. Gratuitatile nu se cumuleaza.

Biletele se pot achizitiona online de la www.iabilet.ro, si www.eventim.ro sau direct de sala inainte de inceperea spectacolului, in limita locurilor disponibile. Detalii si rezervari la lumealuimomo@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu