marți, 6 mai 2014

Curs intensiv de parenting cu Urania Cremene

29 - 31 mai 2014 la Lumea lui Momo

Sunt parintele tau si imi pasa. Imi pasa cine esti, ce simti si ce iti doresti sa devii. Te iubesc neconditionat si te sustin in alegerile tale. Vreau sa te cunosc mai bine, vreau sa evoluez odata cu tine, sa pasesti in viata ta cu incredere oferindu-ti sprijinul de care ai nevoie. Vreau sa invat de la tine, vreau sa invat sa ma joc din nou, sa privesc viata cu optimism si bucurie, cu toleranta, intelegere si acceptare, vreau sa te incurajez sa te exprimi liber, asumandu-mi si eu libertatea mea. Vreau sa cresc ca sa te pot creste!

Copiii vin la pachet cu iubirea, insa meseria de parinte se invata. E un proces care incepe in prima zi, se reinnoieste pe parcurs si nu se opreste niciodata. 

Si pentru ca ne dorim sa venim in intampinarea intrebarilor si cautarilor tale, te invitam  la Cursul de parenting  licenţiat în România de Parent’s Tooshop SUA, oferit de Parenting cu Urania Cremene la Lumea lui MOMO. 

Iti oferim un plan de parenting eficient si echilibrat, care îţi va reduce frustrarea, îţi va oferi răbdare şi încredere astfel incat vei obtine cooperare, nu obedienta din partea copilului tau.

Iti oferim un plan de parenting eficient si echilibrat, care îţi va reduce frustrarea, îţi va oferi răbdare şi încredere astfel incat vei obtine cooperare, nu obedienta din partea copilului tau.

De mai bine de 25 de ani metodologia combina perfect tehnicile de parenting cu know-how-ul de leadership si coaching! 

96% dintre participanti au spus ca au invatat lucruri valoroase, 100% ar recomanda cursul si altora!!

Ce iti oferim fata de alte proiecte similare? 
  • Preventia problemelor comportamentale 
  • Disciplina, Imbunatatirea relatiilor in familie
  • Stress management 
  • Pachetul complet de solutii care se pot aplica imediat si cu rezultate pe termen scurt si termen lung 
In plus:

• Vei creste increderea de sine, atat a copilului, cat si a ta, ceea ce creste motivatia interna de a face lucruri.
• Vei obtine cooperarea copilului, fara testari, mite, bonusuri sau jocuri de putere Iti vei putea invata copilul sa devinda independent si responsabil, renuntand treptat la control Iti vei putea invata copilul sa-si rezolve singur problemele si sa ia decizii responsabile, fara sa fii nevoit sa-l salvezi de fiecare data
• Te va ajuta, pe tine si pe copilul tau, sa fiti calmi in fata situatiilor dificile, fara crize si trantit usi.
• Vei sti sa comunici asertiv despre valorile tale, reguli, asteptari si ingrijorari, fara a tine prelegeri, fara a ameninta sau a da vina pe altii, astfel incat copiii sa-ti asculte si sa-ti respecte nevoile
• Vei intelege ce se afla in spatele comportamentelor negative, cum sa le previi si cum sa le rezolvi, in functie de situatie.
• Vei elimina problemele comportamentale prin tehnici de disciplina, fara a pedepsi.
• Vei creste sentimentul de “Impreuna” in cadrul familiei tale, unde fiecare va sti care-i este rolul 


"Workshopurile Uraniei sunt pline de umor si extrem de relaxante. Nu am discutat despre concepte de parenting in general  ceea ce am experimentat la alt curs de parenting, ci am invatat practic ce sa facem si ce sa spunem in situatii specifice. Am recomdandat acest workshop tuturor celor pe care-i cunosc si care au copii. De cand am fost la acest workshop, am rezolvat o problema foarte spinoasa pentru mine si familia mea: somnul copilului meu de 3 ani." Multumesc! Gabriela Iliescu, manager de Resurse Umane, mama a unui baietel de 3 ani

CURSUL SE VA DESFASURA PE DURATA A TREI ZILE ASTFEL: 
joi            17.00-21.00
vineri         9.00-18.00
sambata     9.00-13.00  

PACHETUL DE CURS INCLUDE:
- manualul de 450 pagini format A4, care a stat la baza cursului 
- doua ore de consiliere parentala unu-la-unu in 3 luni de la terminarea cursului 
- cafea, ceai, apa & cookies, masa de pranz
- un voucher cu 10% reducere la urmatorul workshop pe care il puteti face cadou oricui doriti
50% reducere din costul de baza (900 lei) pentru al doilea parinte inscris, bona sau bunic/bunica.

COSTURI SI PLATA 

Costul de baza al intregului pachet de curs este 900 de lei. In functie de data inscrierii si modalitatea de plata, va oferim urmatoarele facilitati:

PLATA INTEGRALA

-  750 lei, pentru inscriere si plata, pana la data de 31 aprilie 2014
 - 800 lei, pentru inscriere si plata, pana la data de 14 mai 2014
-  900 lei , pentru inscriere si plata pana la data de 24 mai 2014 
 (pret unic!) 700 lei pentru toti clientii MOMO indiferent de data inscrierii
50% reducere din costul de baza (900 lei) pentru al doilea parinte sau un alt membru apropiat al familiei (bunica/bona)



PLATA IN RATE: 1000 de lei (400 lei avans, diferenta in 2 rate egale a cate 300 lei fiecare)

Inscrierile se fac la lumealuimomo@gmail.com si se confirma odata cu inregistrarea platii. 

Plata se poate face integral, in limita locurilor disponibile, astfel:
  • cash la sediul Lumea lui MOMO, Str. Grigore Cobalcescu nr. 51, Sector 1
  • transfer bancar in contul RO10INGB0000999903147605 deschis la ING ROMANIA pentru LUMEA LUI MOMO S.R.L., mentionind numele dumneavoastra si cursul pentru care va inscrieti.
Contacteaza-ne la lumealuimomo@gmail.com, tel 0723.565.113 pentru a stabili cum este cel mai convenabil pentru tine!

Ce ne-au impartasit parintii participanti la acest curs:


"Am fost foarte sceptica cu privire la acest curs si am amanat aproape 2 ani sa particip la unul. Nu mi se parea ca am nevoie sa ma invete cineva cum sa-mi cresc copilul, asa ca am fost practic tarata de o prietena de-a mea la acest workshop. Acum sunt foarte frustrata ca nu l-am facut mai devreme! Mi s-a potrivit manusa si foarte multe lucruri s-au schimbat in bine de 6 luni incoace, in relatia cu amandoi copiii mei"" Mihaela Constantin, reprezentant medical, mama a unei fetite de 9 ani si a unui baietel de 7 ani.

"Sunt tata de week-end de cand fetita mea avea mai putin de 2 ani, cand eu si cu mama ei ne-am despartit. Acum are 6 si foarte multi ani n-am stiut sa relationez cu ea, n-am inteles nevoile ei si nici cum sa raspund foarte multor situatii pe care eu le consideram fara iesire. O sunam pe mama ei de cateva ori pe zi si o intrebam ce sa fac. Acum totul imi este mult mai clar si am convingerea ca tot ceea ce am invatat ma va ajuta sa fiu cu adevarat tata pentru Miruna" Sorin Videlea, vicepresedinte a unei companii multinationale, tata al unei fetite de 6 ani

"Mi-am raspuns la foarte multe intrebari si Urania a facut toate conceptele cat se poate de clare si de usor de aplicat. Am invatat mult si de la ceilalti parinti. A fost o experienta grozava si chiar cred ca orice parinte ar trebui sa treaca cel putin o data printr-un astfel de seminar. Baietii mei sunt adolescenti si relatia cu ei devenise critica in multe zone. Am inteles ce sa fac si cum sa fac lucrurile diferit, chiar daca nu ma asteptam ca efortul depus sa fie la mine˝credeam ca problema e la ei! Mara Niculae, ziarist, mama a doi baieti de 12 si 15 ani 

"Relatia cu copiii sotiei mele a fost intotdeauna tensionata. N-am avut copii pana acum 2 ani si m-am trezit tata pentru doi copii deja mari. N-am stiut sa comunic cu ei, n-am stiut sa ma joc cu ei, n-am inteles de ce ma priveau ca pe un intrus. Dupa mai putin de 3 luni de la participarea la acest curs, Cristina, care acum are 10 ani, mi-a lasat un biletel pe perna: iti multumesc ca m-ai ascultat aseara . Te iubesc. Mi-au dat lacrimile˝ Multumesc pentru tot ceea ce am invatat. Acum suntem in sfarsit pe cale sa ne construim o adevarata familieďż˝. Cristian Madgearu, director de service auto, tata al unei fete de 10 ani si al unui baiat de 6 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu